Kubratemiz benım oglumda 15 aylık, o da bazen gecelerı uykusunda ıçlı ıçlı aglıyordu uyandırıyorum kucagıma alıyorum aglaması devam edıyordu, emzırıyorum yıne aglıyordu emmıyordu ne oldugunu anlamıyordum ama su sıralar oyle degıl🙏allahım tum bebeklerı korusun