Bugün ilk kez uyku tulumu deniyorum ama tedirgin oldum acaba üşür mi diye banyo da yaptırmıştım. 24-25 derece odamız. Kısa kollu zıbın üstüne ince uzun kollu tulum giydirdim. Üstüne başka bir şey ortmedim. Yeterli midir acaba ? Uykusunu bölmemek için bakamıyorum da. Hasta etmekten korktum.