Girlss Bebeğim 2 ay 10 günlük sağlık ocağı kontrolünde bıngıldağın az kaldığını söylediler baş çevresi 35 cm doğdu şuan 38 cm bu durumu yaşayan varmı acaba ?
Show_must_go_on Girlss bildiğim kadarıyla bir süre bebeğin baş çevre büyümesini takip ediyorlar duruma göre yönlendiriyorlar ama en sağlıklı bilgiyi doktorunuz verir sağlık ocağı dışında doktorunuz varsa nir gidin belki yönlendirirler
Girlss Olimbonii bazı yorumlarda baş çevresi gelişiyorsa sorun olmaz denilmişte ozaman bu aylar için 38 cm normal
biracemianni Benimde oğlum 2 gün sonra 2 aylık olacak 1-1.5 cm açık şuan bıngıldağı hızlı kapanmış dedi nöroloji uzmanı 1 yıl her ay takip edin mutlaka dediler. 34cm baş çevresiyle doğdu İlk ay 37 olmuştu. Bu hafta bakıcaz tekrar bende endişeliyim 🥺
Ftmaozr Bebeğim baş çvr 30 cm doğdu Şuanda 38 bıngıldak hızlı kapanıyor dendi ama doktorum üçüncü ayında ise bunun normal olduğunu söyledi ve önemli olanı baş çevresinin yeterli şekilde büyümesi dedi yani panik yapmayın şuanda dört aylık bebeğim
Rumeysa466 Bende bugün gittim bebeğim 3 aylık d vitaminini 3 günde bir kullan dedi bıngıldagi kapanmasjn hemen dedj