Sinemmmonurr valla canım benim oğluma da verdi ama gerekirse kullan dedi pek önermedi ben de vermedim bitkisel tedavi uyguladık sonunda geçti şükür.bşr ay olmuştu artık süreç çok zor ama elimden geldiğince vermek istemiyorum çok fazla antibiyotik kullandık artık kısır döngüye girdik çocuk bagımlı oldu her ay kullanıyorduk artık dedim yeter