Kubra123456789 1 Ağustos doğumluyuz. Sürekli ağlıyor 3 5 gundur böyle. Ama hep huysuz mızmız böyle değildi. Ağrı kesici verdim ama yine de aynı
Esen3535 Kubra123456789 büyük ihtimal distendir diye düşünüyorum baska bi rahatsizligi yoksa ağrı kesici de vermişsin zaten bol bol sarıl cnm benm kizda hiç durmazdi hala durmuyor 😀 aynı ay doğumlular
[silindi] Kubra123456789 benim bebeğimde 1 Ağustos doğumlu oda böyleydi bugün farkettim ki dişi patlamış büyük ihtimal dişten böyle
AysuL Kubra123456789 bizimki de 5aylik. Bir hafta önce durmadan ağlıyordu. Diş diye düşündüm sonra doktor doktor dolaştım. Meğer orta kulak iltihabı varmış. Elini kulağına sadece bir kez götürdüğünü görmüştüm. Dikkat etmek gerekiyor.
Kubra123456789 BusUgUr gazı yok canım şükür. Dişi ne baktım gelen giden yok 😂 ama dayak yemiş gibi ağlıyor yavrum
Kubra123456789 mirayveannesiii ya ağlasın sıkıntı yok ama canı yanıyor gibi ağlıyor hiç böyle bı Bebek değildi 😂
Mom_122 Benim bebeğim de beş aylık, benim ki de normalde sakin bir bebekti, geceleri iyi uyurdu ama son zamanlarda çok mızmız ve geceleri de sürekli uyanıyor. Sebebi dişmiş. Yarısı çıkmış. Sizin de diş yapiyordur bence
Kubra123456789 mirayveannesiii ellerini kulağına yüzüne götürse anlarım ama yapmıyor birşey dış de değil
balyanakannesi06 Gerçekten sebepsiz yere ağladığna eminseniz youtubeden çocuk şarkılarından alıp ritimli bi şekilde evde dolaştırın benim bebeğim de böyleydi ve bu şekilde susturuyordum
[silindi] Kubra123456789 çok sürmedi yaklaşık 1 hafta önce damağının şiştiğini farkettim dün patlamış
[silindi] Kubra123456789 normalde çok sakin bebek geçen haftadan beri mızmız hastalandı hatta grip öksürük falan dişle beraber zorladı sanırım inşallah sizin bebeğinizde hemen çıkarır