SuPerisiiii Allahım bu konunun beni bu denli zorlayacağını asla bilmiyordum. Kızlar kızım 3 gün oldu kabız😔 bugün saatlerce ağladı tuvalette ama yine yapamadı. Ne yapmam gerekiyor ne olur yardım edin bize
Antep27 SuPerisiiii anladım bizde çok çektik kabızlıktan duphalac veriyordum 2 gün yapmayınca sonra hastaneye gittik doktir içindeki kuruduğu için onu çıkaramıyor o yüzden lavman yapiyorlardi bayada kuru çıkartıyordu ilkinisonra yumuşak çıkıyordu ama o ilkini çıkarana kadar çok korkuyordu agliyordu
DunyaHusna07 Youtubede çocuklar için kabiz çorbası var kabak ve yulaflı deneyebilirsiniz ben kızıma olduğu zaman onu yaparım