Bebeğim 24 günlük kanepeden düştü. Hemen acile götürüp tomografi çektirdik. Çok şükür bir şey çıkmadı. Ama içim içimi yiyor ya bir şey olduysa diye vicdan azabı yaşıyorum. Gözümün önüne geldikçe ağlıyorum. Kendimi yetersiz ve kötü anne gibi hissediyorum. Yaşayan var mı konuşmaya ihtiyacım var.