Kızım emerek uyuyo. Yanımda uyuyo. Artık desteksiz uyutmak ve odasını ayırmak istiyorum. Bir haftadır uğraşıyorum. Çok düşkün. Ağlatmak istemiyorum. Geceleri eşim yatıyo yanında bir iki gün beni sordu sadece uyudu şimdi beni istiyo. Üçümüz aynı yatakta yatıyoruz. Aslında beni görmezse sıkıntı yok. Ama orada olduğumu görünce tutturuyo. Benim yanlarında kalmamam mı lazım arkadaşlar nasıl yapmam lazım. Neler olduğunun farkında ve emmeyi çok sık istemeye başladı unutmuyo kesinlikle. Bi yardım edin nasıl yapmam lazım. Azaltarak bıraktırmak istiyorum. Söylediğim gibi ağlatmak istemiyorum