Kızlar selam. Benim çocuğum 11 aylık desteksiz uykuyu öğrendi şükür. Gece ve gündüz rutinlerini yaptıktan sonra yatağına koyuyorum kendi kendine uyuyor. Şuan en büyük sorunum gece sık uyanmalar. Her saat, bazen yarım saatte bazen iki saatte bir sürekli uyanıyor. Bazen kucağımda sakinleşip uykuya geri dönüyor ama bazen emmeden asla uyumuyor. Buna bir çare bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirimmm