yusramomy Umayy7 merhaba biz 9. aydan beri kullanıyoruz memnunuz kızım hevesle oturuyor. Suan 2 yasında, o aylarda ters kullandım ama bacakları sıgmayınca cevırdım yolculuk sırasında kolaylık oluyor kendınıze cevırebılıyorsunz arkasının ipini bağlamazsanız.
yusramomy Umayy7 bir tek yatmasından memnun degılım kafası dusuyor bazen uyudugunda ama zaten cogu oto koltugu yatmıyor guvenlık geregı. Sıkıntı olmuyor uyuyor rahatca hatta her arabaya bindiğimizde hemen uyuyor😀
Umayy7 Yenidoğan dan itibaren kullanıldığı yazıyor kızım 4 aylık sizce kullanmaya başlayabilir miyim? yusramomy
yusramomy Umayy7 evet oyle yazıyor ama tam yatmadıgı ıcın oturması gerekıyor bebegin bence oturmaya basladıktan sonra kullanmanız daha iyi. O donemde biz anakucagı kullanıyorduk kemerle baglayıp
Mineoguz Kullananlara bişey sormak istiyorum Bizde kullanıyoruz ama emniyet kemerini uzatma yerini bulamadık çok sıkıyor gibi geliyor çocuğu
yusramomy Mineoguz tam ortadaki baglantı yerının altında biyerde sanırım dügme ya da klips gbi bsey vardı oyle hatrlıyorum