3 aylıkken kurulmuş saat gibi 2,5 saatte bi emmek için mızıldanırdı ve kıtlıktan çıkmış gibi emerdi. Şimdi 4 ay 10 günlük, 2-3 haftadır gece 12 de emiyorsa 4.40 a bazen 5.30 a kadar uyuyo, sonrasında sabah 9 a kadar bizim de hala 2 saatte bi. Biraz büyüdükçe mide kapasitesi arttıkça daha uzun uyuyolar sanırım.