Bizimde büyükler varken çocuğun eli üşüse ısıtıcı yaktılar isilik oldu sürekli göğüs ve sırtından üşüdüğünü yada terlediğini anlayabilirsin sıcaktan oluyor oda ısısını 23 24 derece üstüne çıkarmaman gerekiyor ,sık banyo yaptırabilirsin ,çok sıkı giydirmemelisin , ve çok öpmemelisiniz benim bebeğimde 2. Ayına kadar hep kucağımda uyudu çok terledi arada kafasını çeviriyordum