Su an bebege baktiklari icin annemlerle yasiyoruz ve onlar actigi icin arada dönüp bakiyor her seferinde engel olamiyorum. Cok rahatsizim bu durumdan ama kapatmiyolar soyluyorum o kadar biz hic mi bisey izlemiycez, siz kucukken izlediniz bisey mi oldu diyolar. Sinir oluyorum. Ben normalde de pek tv izleyen biri degilim, yalniz olsam hic acmam tvyi ama iste..