anne-guzel_06
Canım benim bbgim hiç zorluk çıkarmadı yapı olarak da sakin bir bebek zaten ilk basladgimdan itibaren direk alıştı diyebilirim uyku saatini iyi takip et uykusu geldiği anda hemen yatağına götürdüm mama ile besleniyoruz mamasını içerken gözleri gidiyrdu zaten mama bittiğinde hemen yavaş yavaş pış pış pat pat yaparak vurdum 15 dkika civarında uykuya daldı bu döngü hep böyle devm etti çok zor hayatta uyumaz ddgim bbgim megersem sallanmadan uyuyabiliyrmus