deletedmom719 verilen damla çok iyi bi damla faydasını muhakkak görüceksiniz ben eczane tenisyeniyim en çok sattığımız damla diyebilirim bizzat kendim de gördüm ve 2.5 ay da çok şükür gazımız azaldı şuan 4 aylık çok şükür gazımız bitti ve kullanmıyoruz ama mutlaka sayı konusunda doktorunuza danışın