gambusca Merhaba sevgili anneler :) Bebeğine özel sağlık sigortası yaptıran var mı aramızda ? Var ise hangi şirketten yaptırdınız paylaşabilir misiniz 🥰
Uras10 GezginPaNDa hangi sigorta birde tamamlayıcı mi ve sigortaya be kadar ödüyorsunuz birimde var ama karışlamıyor diye biliyorum
damla- GezginPaNDa ilk yıl sigortaya dahil miydi yoksa bekleme süresi oldu mu bir de provizyon işlemlerinde hiç sıkıntı yaşadınız mı
Merakettim Allianz genel sigortamız var ailecek, gayet memnunuz. Yalnız geçen yıl son dönemde aşılara sürekli zam geldi, son özel aşıda limitimiz bitti. Bu sene sınırsız yaptırdık, rahat ettik.
damla- Merakettim ne kadara yaptırdınız acaba ve sınırsız derken neyş kast ettiniz 10 ayakta tedavi değil mi
minikcivcivim- Merakettim bizde aynı sigortaya yaptırmıştık da aşılama ne acaba böyle bir şeyi bilmiyorum
GezginPaNDa damla- doğar doğmaz sigortayı başlattık. Provizyon sorunu hiç olmadı her işlemi yaptırdık özelde
Merakettim damla- 30k+ bir ücret çıktı bebek ve bana ama her şey limitsiz. Muayene, ilaç, yatarak tedavi vs