ozgevolkan evet uzun bi süre sağmaya çalıştım 🥺bazen unuttuğum oluyordu işlere dalıp,gece cok sütüm oluyordu o zamanda ,öyle öyle 4 aya geldik şükür,bakalm bundan sonra nasıl olacak 🤧bi kaç gündür hastanedeyim oğlumdan ayrıyım😥geceleri şimdi mama veriyorlar 😔çıkınca emmezse cok üzülcm 😖