Doktora muayene ettirdim o sıra öksürmüyordu ciğerleri dinledi temiz dedi sadece gazı var dedi eve geldik kafasına kadar kaka yaptı. Rahatladı ama bugün yine huzursuz. Ne yapacağımı bilemedim uykuya dalarken inliyor ama ateşi yok. Cuma aşı yaptırmıştım onun etkisi sürmez diye düşünüyorum ama sizce tekrar hastaneye götürmeli miyim