Merhaba 5 aylık kızım var işe geri dönmek zorundayım, mama olarak hipp ve sma denedim ikisni de kabul etmedi, hero baby kaşık mama aldım onu denedim severek yedi zaten 8/12 çalışıyorum mama yerine destek olarak kaşık mama veren oldu mu önerir misiniz