Bebem07 Merhaba anneler iki gün önce 18 ay aşımızı olduk B iki koldan Bir de ağızdan damla şeklinde oğlumun sağ kolu bu şekilde oldu eşim doktora göstermiş enfeksiyon kapmış demiş antibiyotik ve merhem vermiş başına gelen var mı sizde de oldu mu bu durum
Neseli5 Bebem07 merhaba geçmiş olsun, bizimde aynı şekilde dün oldu aşı , aynı şekilde aşıyı yapan sağlık ocağı hemşiremize sordum beklenen birşey dedi , kolonyalı pamuk koyun yada buz dedi 😥 enfeksiyonmuymuş bu
Yagmur35 Bebem07 öncelikle geçmiş olsun bizde olduk aşıyı ama bacaktan yaptılar koldan değil beşli karma şişti biraz sonra kendiliğinden geçti bi sıkıntı olmadı
Herneyse_00 Bebem07 bugün bizde 18. Ay aşısı olduk ama bacaktan iki asi yaptilar koldan değil. Sizd ateş vs oldumu acaba
anneko_ Bebem07 kolonyalı pamuk yap gün içerisinde ¾ gün orası öyle kalıyor hatta sıcak gibi oluyor orası ama korkmayın geçiyor.
Bebem07 Neseli5 aynen krem sürüyorum enfeksiyondan dolayı böyle oluyormuş antibiyotik ilaç başlamak istemedim bağışıklığı düşmesin diye bir haftaya kadar geçmezse başlarım büyük ihtimalle ama şimdiden azaldı çok şükür
Bebem07 Yagmur35 teşekkür ederim size de geçmiş olsun ağızdan damla yapmadılar mı sizden bizden iki kol bir de ağızdan damla şeklinde yaptılar belki daha rahatlarına geldiği gibi yapıyorlardır iğne yerlerini
Bebem07 Herneyse_00 olmadı çok şükür ağızdan damla yapmadılar mı size aceba ağızdan da ilaç verdiler bize
Neseli5 anneko_ eevt evet hemşireye aynısını dedi geçiyormuş çok şükür ilaç vermedi başka doktorada sorduk oda normal dedi geçer birkaç güne dedi