annaco Bebeğim emmiyor. Formül mamada istemiyor. Diliyle ve eliyle hep itiyor bağırıyor. 6 aylık oldu. Ne yapmam lazım. Ne zamana kadar içmesi gerek. 😞😞
ayvazece07 annaco al bendende o kadar. 6 Aylık oldu çocuk mamadan soğudu. Çareyi uyumak uzereyken buldum ne zaman uyuyor biberonunu tıkıyorum ağzına. Öbür türlü ek gıdaya da bayılmıyor aç kalacak. Ben 2 yaşa kadar mama içilmesi gerekiyor diye biliyorum tabi büyüdükçe miktarı azalacaktır
Birdurummuvar annaco ayvazece07 ek gıdaya geçince bizde de öyle oldu sadece beni emmek istedi ama benim de sütüm gelmiyor fazla hatta ben 2 numarayı sevmedi diye 1 numara mama aldım aç çocuğum diye ama 2 hafta içinde düzeldi şükür. Ek gıda bizde inanılmaz gaz yaptı. Bebeğim gazını çıkarmaya başladığından beri mamayı da içmeye başladı. Gıdaöarına bir çay kaşığı zeytinyağı ekliyorum birde su vermeyi ihmal etmiyorum Bi bunlar rahatlattı darısı başınıza
kxbxx Al benden de o kadar 6 ay 4 günlük olduk 4-5 gündür ne emmek istiyor ne de mama içiyor biberon emmeyi bilmiyor kaşık görünce ağzını açmıyor enjektörle verince tükürüyor ne yapacağımı şaşırdım ek gıda desen bi çay kaşığı ancak 😞