fulymom Selam kızlar. Maalesef 4,5 ayın sonunda iznim bitti ve çarşamba işe dönüyorum, şimdiden ağlamalarım başladı. Sizler nasıl yaptınız süt mü sağdınız beslenmeleri nasıl oldu? Alışabildiniz mi? Genel bilgi verirseniz içimizi rahatlatırız belki 🥹
Gulsereen Ben de bebeğim 4 aylıkken işe başlamıştım. Sütümü sağıp bırakıyordum, kaşıkla içiyordu biberonu asla istemedi oğlum 🥲. İlk öğlene kadar çalıştım süt izinliydim o yüzden çok zorluk çekmedik. Çalışmak bana çok iyi geldi eminim size de çok iyi gelecek. Mutlu anne=mutlu bebek 🌸