EsrAren Kızlar bebeğim anne sütü+ek gıda besleniyor. Bugün 3.gün kaka yapmadı. Huysuzluğu da yok rahat görünüyor gibi ama bu normal mi ? 6 aylığız bu arada.
Aliveannesi96 EsrAren normallik bakımından normal ama rahatlasın istersen makattan veya ağzından bi çay kaşığı kadar zeytinyağı verebilrsin doktorlarda izin veriyor
EsrAren Aliveannesi96 kendi rahat görünüyor da benim içim rahat etmedi vereyim olmazsa bi çay kaşığı. Teşekkürler 🙏
EsrAren Aliveannesi96 ay çok teşekkür ederim ya bu kadar kolay bişey nasıl aklıma gelmedi ve yapmadım bilmiyorum içirdim 1 saat sonra kaka yaptı çocuk🤦♀️ çok sağolun tekrardan 🫶🏻