Yemekle arası olmayan bebiş anneleri benim ne kadar mutlu olduğumu tahmin eder 🥰 her şeyin bir zamanı varmış anneler bazı şeyleri kafamıza çok takıp dert ediyoruz aslında zamanı gelince her şey rayına oturuyor oğlum 20 aylık bu arada son bir aydır çok değişti beslenme konusunda çok şükür. Belki umut olur size de diye yazıyorum. Ek gidanin başından beri ara ara olmasının dışında blendir yapmamıştım ama bebeğim direkt yutuyordu her şeyi kafayı yemek üzereyim bu çocuk hiç taneli yemeyecek mi diye derken hasta oldu birgün doktors gittik istahi için immun44 diye vitamin verdi ben çok faydasini gördüm bebeğim mama mama diye söylenmeye başladi iştahsız bebekti çünkü. Her şeyi de sevmez zeytin ve turşu severdi küçük küçük dilimledim beraber sofraya koydum eşeği var bir o yedi bir ben afedersiniz hayvan gibi ağzımı aca aça çiğnem göre göre o da çiğnemeye başladı gün geçtikçe cignemeyi daha iyi oldu zeytin denedim sabahaei aç olduu için zeytin salatalikla şansımı denedim bakt çok açıktı çubuk kraker verdim derken şu bir aydır baya değişti umutsuz olmayın anneler bazı bebekler iki yaştan sonra beslenmeyi doğru düzgün öğreniyous ama üç yaştan sonra özelikle yeme düzenleri oturuyormuş