Bende 4 aylık kızımı geçen babaanneye bırakıp 4-5 saat kuafördeydim ilk defa bu kadar ayrı kaldık aklım ondaydı ama mutlu anne mutlu bebek demek, kendimizi de mutlu etmeliyiz ki pozitif enerji saçalım bebişlerimize, o yüzden dert etmeyin bu sizin en büyük hakkınız