Ozgn_1 Mrb lar benim 4 aylık kızım 6 kg kaç numara bez kullanmam gerekiyor acaba molfix 3 numara kullanıyorum şimdi ise baby me marka aldım büyük geldi 2 olsam olur mu acaba
Olimbonii Ozgn_1 benim bebegim 6 bucuk kilo 3 numara kullaniyorum 4 e gececem bence 2 küçük olur 3 numara kullanin zaten 3 numara 5 kilodan yukari olanlar icin
MelindaMelisa Yarenventolin slepy extra aldım kızıma 8.5 kilo 5.ayına gidecek ama 5 numara poposuna dar oldu taştı hep 6 aldım.Siz şimdi öyle yazınca acaba benim büyük alıyorum diye düşündüm.Extrası sahamı küçük oluyor.Bu arada naturel denedim pişik yaptı
sMyL Ozgn_1 merhaba ben de baby me kullanıyorum 2 numara çok kısa kalır bacaklarını sıkar .bebeğim 7 kilo 4 numaraya geçtim ben biraz büyük ama 3 bacaklarını sıkıyordu
Yarenventolin MelindaMelisa çakal hep taşıyor Ya büyük te denedim küçükte sleppy pişik yapmadı ama taşırma hep yağıyor 😂😂
MelindaMelisa Yarenventolin Ya kızımın poposu çok büyük birde bacakları kalın 5 extrada poposu kapanmadı.Prima denemiştim prmadada hep bacaklarını kesti ve lastiklerini yırtmaya rağmen kesti.Banada büyük gibi geliyor ama ne denediysem kızımda hep taşırma yaptı yada poposu kapanmadı
acabahamilemiyim Ozgn_1 bebeğin boy kilo orantısına göre değişir 2 no da olabilir 3 no da 🙃 size tavsiyem bezi takınca sıkmamasına veya alt kısmının çok bol olmamasına dikkat edin