asiltonunmommysi Tatlibirkizinannesi xioami 360 kullanıyorum. Monitörlü olanlardan almanızı tavsiye ederim. Bizimki telefondan uygulama ile bakılıyor zor oluyor kamera olarak iyi ama
oglumuz01 Tatlibirkizinannesi weewell gayet memnunum çok modeli var ama hangisi olduğunu bilmiyorum e bebekte 1700 e satılandan