Kzyefemom ay onu bilemedim sadece bi arkadaşımın bebeğinde vardı bildiğim kadarıyla zamanla geçiyor. Bide şöyle bir şey var benim kızımda da vardı, kbbye götürdüm. Doktor demişti ki daha küçük oldukları için sinüsleri vs tam gelişmiş olmuyor o yüzden zorlanıyorlar ondan oluyor demişti zamanla genişledikçe solunum yolları rahatlarlar demişti