yeniuye000 bizde hic kusma olmadi önce mama icerken aglama basladi 4.ayda öncesinde 2.5 ayda meme reddi oldu. 5.aya kadar ataktir distir diye geçirdik doktorlar gecer dedi. Sonra iyice kötüleşti uyanıkken hic icmez oldu. Uykuda içiyordu sinra ona da red basladi. En son ben araştırarak reflu olabilir mi diye dusundum. Doktora anlattim beslenirken mama icerken aglama elle itme 10 12 saat açlıktan sonra hic içmeme vardi. Yere sirt ustu yatınca agzinda bisey varmis gibi gevis getiriyodu.gece uykusunda terliyodu kafasini surekli sağa sola çeviriyordu. İlaçlarımız motilium surup lansor kapsül ve gaviscon infant. Bizde gavisconu cok cok zor bulduk. Ama korkmayın gastrotuss baby surup varmis muadili o bulunuyor. Eger sıkıntınız buysa çözülür allahin izniyle. O kadar canim yandıki bunalıma girdim, ağlamaktan kurudum. Cok cok zor allahim yavrunuzu esirgesin. Bi parca yardımım olursa egerki cok mutlu olurum. Eger sıkıntınız bu ise instagram ismim gulcegulkan ekleyin yazın konuşalım elimden geldiğince detayli yaptiklarimizi anlatirim