nibado Doktor bana reçete etmişti ama çok kabız yapıyor bebeği de kabız yapar diye kullanmadım. Kan değerlerim de iyiydi. Sizler ne yaptınız kızlar
Ysgl26 nibado 4 ay kullandım bıraktım gitti kan değerlerim de normal zaten.. ama saç dökülmesine iyi geldi aRa ara kullanıyorum aklıma gelirse