aazh Merhaba benim dr Cemal ünlü çok memnunum kendisinden şimdi kliniğine geçti ama doğumlar acıbademde , doğum ücreti hakkında bilgisi olan var mı?
asrinhatasi aazh ben başka bir klinikte takipliydim hastaneye ayrı doktora ayrı ödeme yaptım. Onu doktorunuzla konuşun bence
aazh aazh bize muayene ücretini arttırmadı eski hasta olduğumuz için ama herkese aynı şuan artarsa bize nasıl yapar bilmiyorum.
senbanabaksana aazh doğuma ne kadar var ? Öncesinde konuşup anlasın bence son haftalarda doktor değişimi zor oluyor süreci yeni baştan bı hekimin takibine vermek
BuzluKahve aazh ben de o şekilde doğum yaptım, doktorum özeldi muayenehanede, özel hastanede doğum yaptırıyordu. Bu durumda doktora ayrı, hastaneye ayrı ödeniyor. Doktorun hastaneyle anlaşması oluyor. Doktorunuza sorun rakamı o verir size.
senbanabaksana Acıbadem de iken 15.000 di kliniğinden haberim yok ama hastane anlaşması devam ediyorsa muhtemelen fiyat yine o aralardadir. Kliniğe geçince muayene ücretleri arttı mı ?
senbanabaksana aazh anlaşılmayabilir 🤔 doktorlar durdukları yerde durmuyorlar 7 aya belki başka hastane ile bile anlaşabilir 🤔 Gökalp öner e gidiyordum ben o sıralar magnetteydi acibademe geçince magnette ki tarifesini devam ettirmisti sağolsun
senbanabaksana aazh Bu arada bı yorumunuza denk geldim vakifevlerinde oturuyormusunuz komsuyuz bende hemen kanalın karşısındaki sitedeyim 🤗
Seyturak aazh ben Mayıs ayında 10000 TL vermiştim Cemal hoca yapmıştı doğumumu. Şimdiki fiyatlara bakınca bedavaya doğurmuşum demek.
Agaclargibi Seyturak neye göre bedava ben beş ay önce özel bir hastanede doğum yaptım 4bin tl çok da memnun kaldım