defnelinamm Bebeğim 4 ay 20 günlük. Hasta oldu, balgamlı öksürük ve grip. Antibiyotik ve pedifen kullanıyoruz. Sürekli burnu doluyor temizliyorum serum ile yarım saat sonra yine aynı ne yapabilirim, ve öksürüğü için ne yapabilirim
Esraaa55 defnelinamm tereyagı ve pekmez ıyı gelıyo öksürüge ama ek gıdaya baslamadıysanız vermeyın tabi
TugceMutluu defnelinamm benim kızım da 4 aylık sürekli öksürüyir balgami var ateşi yok ama sürekli huysuz ve iştahsız bende ne yapicam hiç bilmiyorum 😔
Gulceninannesi25 defnelinamm koy sarimsagini ezin üstüne de gerçek zeytinyağ koyun biraz ozlesince onlar yağından sadece ayak altına şurup çorap giydirin iyi gelir diyorlar burnu için cold mix var yakasına damlatabilirsiniz yada pamuğa damlatip yakınına koyabilirsiniz
defnelinamm Esraaa55 süt alerjisi var 😞 evet veremem. Bazı yerlerde çörek otu kaynatıp suyunu içir yazıyordu. Şuan ek gıdaya geçmedim
Esraaa55 defnelinamm çörek otu balgam attırıyo bnde verıyodum onu ek gıdaya baslamadan önce ama yınede doktorunuza danısın
HiraNurveAnnesiii defnelinamm tüm sütlere mi yoksa inek sütüne felan mı? Birde alerji testini nasıl yaptırdınız
Kzyefemom Esraaa55 benim bebeğim 3 buçuk aylık balgamı var çok fena tıkanıyor bogazı çörek otunu nasıl yapıp verdiniz tarif eder misiniz
Esraaa55 defnelinamm fazla vermeyın ama yınede 1-2 cay kasıgı verin onu verdıkten bı sure sonra balgamlı şekilde kusuyordu bnımkı
defnelinamm TugceMutluu balgam boğazını tıkamasın diye arada su veriyorum az az. Bide bi damla yağ aldım yakasına sürdüm nefesini açsın diye
Hilalokyc TugceMutluu biz de o şikayetten 10 gündür hastane de yatıyoruz. Antibiyotik serum hava veriyorlar.
momybaby defnelinamm instagramda hekimanne var. sabit storylerinde balgam masaji var. ona bakin muhakkak
Gulceninannesi25 defnelinamm kalabilir sorun olmaz sadece yağını sureceksiniz zaten dikkat edin sarımsak gelmesin yakar tenini hassastır teni
defnelinamm @Dolores Sohbeti sabitler misiniz. Başta kalsa hem diğer annelere fikir olur hem daha fazla bilgi edinirdik
Gulceninannesi25 defnelinamm o yüzden dedim sadece yağı diye benim kızımda hasta da sürüyorum ayağına sadece yağını âma
ruveydaensar defnelinamm benim kızım da öyle. Üşüttü muhtemelen kendimi suçluyorum çok kötü çünkü. Bu üçüncü gün gündüz biraz daha iyi gibiydi yatirinca başlıyor öksürük ben de hasta oldum nasıl geçecek bu gece bilmiyorum Allah tüm bebeklere şifa versin
defnelinamm ruveydaensar kendinizi neden suçluyorsunuz ki, olacağı varmış oluyor. Bi anne asla istemez bebeği evladı hasta olsun. Böyle böyle büyüyüp bağışıklık kazanacaklar, sadece kolay şekilde atlamalarını sağlamak 🙏
ruveydaensar defnelinamm 5 aylık bebek ikinci hastalanması çünkü bı şeyleri yanlış yapıyoruz ama çözemiyorum😔