omerinannesi_2705 Kullanıp memnun kaldığınız türk kahvesi makinesi var mı sütlüde yapılan varsa daha da iyi olur mix 1000₺ olsun istiyorum 🥰
Askimizinmeyveleri omerinannesi_2705 bende bekonun su hazneli telve makinası var iki sene önce 600 dü şimdi kaç oldu bilmiyorum ben çok memnunum
Othello Karacanın hüp serisinin sütlü de pişireni var. Anneme almıştık. Bende Arçelik telve son çıkanı var ama anneminkinden almadığıma pişman oldum. Aşşırı güzel pişirdiğini düşünüyorum
Askimizinmeyveleri omerinannesi_2705 kendinden su hazneli olunca ben cezvesine az bi süt koyuyorum o kendisi yapıyor