Tinymom Demir de iştahsızlık yapıyor. İnşallah en kısa zamanda düzelir. Bebeğin yemek saatleri falan nasıl? Mesela doktor bize kahvaltı saati sizinle olsun yediği kadarıyla alsın her yemek saati 30 dkdır. Yemek yerken ilgilenmeyin ama gözlemleyin demişti. Yemesede, yemeği mıncıklasada 30 dk sonra kaldırın masadan öğle yemeği ve akşam yemeği de aynı şekilde sizinle birlikte sizi gördükçe yer ve iştahı açılır demişti. Çocuğun peşinden tabakla koşmak zorunda kalmazsınız demişti. Bir de akşam yemeği için 6 da yiyorsanız en geç 15.00 Dan sonra bir şey vermeyin ki açıksın demişti. Belki işinize yarar.🌷