Merhaba bebeğim 3 aylık. Bebeğim normalde 3-4 günde bir kakasınu yapıyor bunun için doktor probiyotik verilmişti maflor damla 2-3 gündür günde 3 kez sesli şekilde kaka yapıyor aslında ishal olduğunu düşünmedim başta damla işe yaradı galiba diye düşündüm. İçinde sümüksü bir yapı da gördüm. Az önce altını değiştirirken bayağı sulu kaka yaptı ishal gibi. Amip olabilir mi acaba yarın doktora götüreceğim hemen ama içim rahat etmiyor.