Kizlar uzun zamandır bir hayalim var yaklaşık 2 sene oldu doğuda görev yapıyorduk hem mutfagim küçüktü hemde hamilelik taşinma vs diye batiya gidince açayım dedim 5 ay oldu cesaret edemiyorum çok fazla sayfa var bu şekilde biliyorum ama benim
amacim büyümek degil hayalimi gerçekleştirmek kendime bir alan yaratmak . Kendime güveniyorum yemek, pasta , börek sunum konusunda ama dedigim gibi özgüvenim yok galiba daha bu hayalimden eşime bile bahsetmedim buraya yazmak istedim sizce ne yapmalıyım . Önerileriniz nedir mesela sayfayi ac ama şöyle ol daha çok tutulur sayfan vs diyebileceğiniz seyler var mi ?