Arkadaşlar burda iki gündür hava güneşli dün çıkardım biraz hava alsın diye bugün de çıkardım . Öksürüğü burun akıntısı hastalığı yok kızım 15 aylık ama bir anda bir sürü diş cikariyo azı dişleri köpek dişleri hepsi şiş bugün akşamüstü parktan geldik emdi biraz uyudu daha sabah bir şeyi yoktu biraz derin uyuyodu ateşi olduğu içime doğdu sanki 😭 . Neyse ölçtüm 38.2 duş aldırdım ilaç verdim kızım ilaç içtiği zaman kusar pedifen vardı evde ateş düşürücü hastayken ilaç içmez tadını sevmiyo kustu . 1 CC kadar kaldı siringada onu icirdim duş aldırdım şuan ateşi 36.5 fln çok korkuyorum yükselecek diye napmaliyim 😔 Yükselir mi sizce ateşi yine çok korkuyorum