Deletedmon_65 geçecek hiçbir zaman kolay olmayacak ama geçecek emin olun her gecenin nasıl bir sabahı varsa bu da geçecek 10 aylık oğlum ilk 8 ay lohusa sendromundan çıkamadım eşimle çok kavgalarımız oldu kendime çok zarar verdim çocuğumu uyutup sonra eşimle kavga etmeye yer arardım sinirimi hiçbir şeyden alamıyordum resmen öfke nöbetleri geçiriyordum kendimi yastığa gömüp bağıra bağıra ağlıyordum. Eklem ağrılarım, migrenim hiç geçmiyordu destek aldım doktor tavsiyesiyle magnezyum sitrata başladım, bol bol yürüyüş yapıyorum ve şimdi daha iyiyim; kendimi teskin etmeyi, motive etmeyi öğrendim. İnsanlardan beklentimi kestim artık tek ve yalnız olduğumun farkına vardım. Ve yalnız başına neler başarabildiğimi, ne kadar güçlü olabildiğimi öğrendim. Kalabalıklar içinde yalnız olmak en zoru ama insanlardan beklentiyi kesip tevekkül edince rahatladım size de en yakın zaman da şifa dilerim ruhunuz şifa bulsun. 🙏