Cnngngr Merhaba hanımlar oğlum 1 aylık ve gaz sorunu yaşıyoruz doktorumuz relaktaz ve colinox verdi biri enzim diğeri gaz ilacı kullanan memnun kalan var mı?
Azraada58 Cnngngr relactaz biz kullandık cok memnunduk gayet güzel onun yanında nurse kullandım ben cok şükür gaz sorununu ortadan kaldırdı
[silindi] 24 günlük bebeğime colinox önerdi doktor şimdilik onu deniyoruz çok gaz sancımız var az da olsa hafifletiyor ama tabi bebekten bebeğe bu durum değişebilir
Cnngngr Bende bilemedim mama gibi yoğun bi kivami var ve sabah 10 damla aksam 10 damla dedi siz nasıl kullaniyorsunuz [silindi]
[silindi] Cnngngr bize günde 3 kere 8 damla dediler ben 2 kere 4 damla olacak şekilde veriyorum kremsi kıvamı var o yüzden biraz minik damlalarla ölçüp direk damağına sürüyorum zaten tadından nefret ettiği için 10-15 saniye içinde meme ya da mamayı veriyorum
Ozge0125 Cnngngr relactaz kullanıyorum bebeğim 2 aylık. Biraz da olsa rahatlatıyor gazını kolay çıkarmasını sağlıyor