Biz 5 aylık olduk 4 ayın içinde dönmeye çalışıyordu zaten abisi var 4 yasında ondan dolayı çok egzersiz yaptıramama rağmen 4 bucukta azıcık 5 aya yaklaşınca kendi birden döndü ve yukarı yüz üstü emeklemeye çalışıyor inşallah 1 aya başarır 😂şu an iki taraflı yan dönüyor şükür