Evlatlarimcanim boy kılo ne durumda. Ben mınyon bı cocuktum yıllarca annem yeme bozuklugu ıcın goturdu doktorlar bı sakıncası yok kendı yapısı budur dedıler. Yanı heyet toplandı da dendı sıkıntısı yok yemeye zorlamayın dıye. Meyve et falan yemıyordum gunde bır yumurta ve bı litre kadar süt ıcerdım bu maksımum yeme mıktarım, bu dedıgım 7-8 yas cıvarındakı yedıklerım. Annemler yıne zorlamaya devam ettıler ama eskısı kadar olmadı sonra sonra yemeye basladım ayrım yaptıgım yemek de yok her yemegı yerım ama yapmasını bılırlerse. Kan degerlerı ıyıyse korkmayın tabı yıne de takvıye vermeye calısın doktor kontrolunde. Kızım da meyve et falan hıc yemez meyveyı yemekte fark edıyor ama eti kıyma seklınde cok az da olsa katarım yedıklerıne ya da ılıklı kemık suyu yaparım yemeyınce pek elden de bır sey gelmıyor bu yememesıne kızımın doktoru yemeyebılır yapacak bır sey yok degerlerı ıyı zorlamayın dedı ve vıtamın falan da vermedı belkı sızın doktorunuz verır ona gore davranırsınız. Ssglıkla buyusun bebıs🤗🌺🙏🏻