Kızlar tam 3 aylık bebeğim. Son günleree 3 günde, 5 günde bir kaka yapmıştı, şimdi 6. Gün hala kaka yapmadı. Huzursuzluk falan yok yaptığı zaman normal koyulukta renkte yapıyor. Hiç zorlanmamıştı mesela o uzun süre yapmadığında. Kaynanam tutturuyor sıkıntısı var kaka yapamıyor psikolojim bozuldu. Uykusu falan gayet normal aktif bebeğim. Deneyimi bilgisi olan var mı? Göğüslerimden süt akıyor, sıkınca 3-4 delikten fışkırıyo, tişörtlerim süt oluyor, hala diyor ki sütün yetmiyor. Böyle birşey olurmu. Çocuk emiyor doyunca bırakıyor. He bir de çok iyi gaz çıkarabiliyor. Kilosu da aylık 1 kg alıyor hatta fazlasıyla. Doktora gidip fitile alıştırmak istemiyorum. Nolur bir şey söyleyin, artık gerçekten moralimi çok bozdu.