alpgokm_91 Slm kızlar 15 günlük bebeğım var 10 günlükken göbek bağı düştü şimdi ise her altını açtığımda göbeğinde hafif kanama görüyorum baticon ve gazlı bezle siiyorum.başına böyle bişey gelen var mı? Nasıl geçıyo k vitamını eksikliği falan dıyo netten 'de baktım geçer mi bılmıyorm
Mavisever alpgokm_91 bende de aynı oluyodu hiç bişi sürmedim geçti çok şükür birde ağlayınca daha çok oluyor
Gulciiiiin5555 alpgokm_91 doktoruna gittiğiniz de söyleyin bizim de vardı öyle sonra doktor bi işlem yaptı geçti
AdAyza alpgokm_91 Kızımda da az az kanama oldu,doktorumuz bodysinde minicik bir kan lekesi önemli değil ama çok kan gelirse getirin demişti,2-3 daha bekleyin bence
Deletedmom388 alpgokm_91 hafif kanama kızımda da olmuştu kulak pamuğu ile sürekli kuru tuttum,özellikle banyodan sonra.Hiçbir şey sürmedim,birkaç gün içinde kendiliğinden düzeldi.Yine de doktorunuza ya da sağlık ocağına gösterebilirsiniz içiniz rahat etsin
Asya-61 Benim kızımdada aynısıydı eğer kızarık ve şiş değilse sıkıntı yok zamanla geçiyor normal alkol ile silebilirsiniz (ezcaneden alınıyor) ama fazla oynamayın mikrop kapar kulak pamuğuna az alkol dökün sonra silin. Eğer kızarık ve şişse doktor krem yazıyor mikrop kapmıştır ama hemen geçiyor korkmayın
Elifadacakmak alpgokm_91 babusol ile silin. Batikon benim doktorum önermemişti . Eczaneden babusol alın saf alkol
Betul16 alpgokm_91 biraz degişik gelecek ama kahve koy iyi gelicek normal cekilms kahveler oluyor ya ondan kurutucak bi kac güne 😊
Evseldoku alpgokm_91 batikon bebekler için zararlı bilginiz olsun . Tiroidlerini etkiliyormuş. Çocuk cerrahi söylemişti. Bizdede aynı sıkıntı vardı 1 hafta bekledik geçmeyince k vitamini yapıldı. Yine geçmeyince yaktı doktor. Çok kolay bir işlem. Ama iyi takipleyin çünkü göbek bağı kanaması önemli