Kızlar merhaba herkese hayırlı akşamlar bebeğim 51 günlük kız uzayan sarılığı var diye tahlil yapıldı kültür de bakteri üredi antibiyotik kullandık bu arada çok ağlayan bi bebekti idrar yolu olabilir dedi doktor gaz hep var ıkınıyor sürekli gaz damlası kullanıyoruz çıkarıyor ama rahatlamıyor bugün aynı apartmanda eltimde otuyor bebeğin sesi geliyor çok ağlıyor başka sıkıntısı var heralde dedi bi bebeğim bebeğim mi böyle ağlak bi bebek ıkınıyor süreli ne diyeceğimi bilemiyorum yalnız büyütüyorum süt kusmuk kokuyorum duşa zor giriyorum yemek zor yapıyorum zor bir bebek çok zorlanıyorum 😭 geçecek biliyorum ama inanın çevredekilerin yorumu beni hepten yoruluyor zaten kafamda kuruyorum başka bir sorun mu var diye düşünüyorum alt karın ultrasonu falan çekildi gözlerine bakıldı kulaklara bakıldı kalbe herşeye bakıldı yorgunum kızlar çok hemde bi oturup ağlasam diyorum paylaşacak birini bulamadım Evlatlarımıza sağlık diliyorum sağlıkla büyüsünler 🙏🏻🙏🏻😔