tiredmom_ Bebeğim uyurken hıçkırıyor sanki biri onu rüyasında aglatıyor gibi hıçkıra hıçkıra ☹️ kucağımdan indiremiyorum emzirdim ten tene temas yaptım hatta şu an göğsümde uyuyor yine aynı bir türlü sakinlesemedi acaba bu durum neden olur🥺
Mervee2531 tiredmom_ benimkide mızmızlanıyor içini çekiyor 15 dk da Bi ince sesle ağlıyor. Hiç müdahale etmiyorum uyuyor. Doktor gaz sancısı ve reflü den kaynaklı dedi. Damla ve reflü yastığı ile azaltmaya çalışıyorum. Ama benim bebeğim henüz 40 günlük aynı sebepten mi bilmem sizinle. tiredmom_
tiredmom_ EnesimEfem 10 gün sonra 4 aylık olacağız diş olabilir mi acaba biraz erken sanırım🥺 gaz da olabilir Gerçi bilemiyorum
tiredmom_ Mervee2531 öyle değil bizimki baya içli içli rüyasında hıçkırarak ağlıyor 40 günlükte biz de öyleydik şükür 10 gün sonra 4 aya gireceğiz gaz azaldı bizde