Minipekka Hanımlar arkadaşımın oğlu 3 yaşında 3 kez havale geçirdi şu anda hastanede yatıyor doktor belden sıvı almamız gerekiyor demiş acaba nasıl bir şey sakıncalı diyorlar başına gelen varsa bilgilendirebilir mi lütfen
Ececan2006 Minipekka benden alindi daha once bebeklerde nasil bilmiyorum ama ben bir sikinti yasamadim birde neyi oldugunu ogrenmek icin yapilmali bence ihmal etmesinler
theanalikko Minipekka evet riskli bir işlem ama gerekli görülüyorsa mutlaka alınması gerekiyor oradan bakılan değerler çok önemli. Zaten işlemi doktor yapıyor o kadar da zor bir işlem değil
nurelem Minipekka beyin omurilik sıvısı (bos) alınacak galiba çok geçmiş olsun, yengemden alınmıştı tabi bı yan etkisi olmadı, riskbu tür işlemlerde genellikle vardır ama herkeste farklı etkisi oluyor.
petitonunannesii Minipekka Oğlum 3 aylıkken alındı 10 dklik işlem hersey gibi bununda riskleri var tabi doktora riskli mi dedim damar yolu açmakta kan almakta 0 risksiz değil onun gibi düşün demisti çok şükür bi sıkıntı çıkmadı bizde
theanalikko Minipekka her işlem risklidir damar yolu açılırken bile el kol kaybı olabilir riskli dediğim bu anlamda. Yaptırmasalar da sakat kalabilir