ELaaaedaa sabahları ilk uykudan sonra irmik tereyağ ruşeym pişirip içerisine yumurta sarısı ve lor peyniri koyuyorum birde bebe bisküvisi haftada bir defa da Mısır unu ile kuymak yapıyorum içerisine tuzsuz peynir koyuyorum. Öğle yemeklerinde genellikle sulu yemek yapıyorum patates havuç kabak ıspanak blend edip yediriyorum, ara öğün olarak bazen bisküvili yoğurt bazen meyve püresi veriyorum akşam yemeklerinde çorba yediriyorum şehriyeli tarhana sebze çorbası vs.. eğer akşam pek yememişse ve gün içerisinde red yaşamışsam gece uyumadan gece maması yapıyorum hipp organik gece maması içerisine muz ve elma koyuyorum bazen keçiboynuzu pekmezi yada üzüm pekmezi koyuyorum soguk sıkım