nurelem geçenleri hiç duymadığım illaki ilaç kullanman lazım. Ya stresten yada yediğin yeni bir yiyecek falan olmuştur ondan dolayı vücüdün dışarı vermiştir. Benimde sezeryandan sonra oldu. Meğerse narkoza alerjim olmuş. İlk başta allerset verdi doktor alerji ilacı bu geçirmedi. Sonra kurdeşen hapı olan zyrtec diye bir ilaç verdi geçti. Emzirmede kullanıyorsun. Süte geçmeyen hiçbir ilaç yok az oranda olsa maalesef geçiyor canım. 5 günde tamamen kurtuldum 40ım geçene kadar kaşıntıyla uğraştım yara bereydi her yerim . Geçmiş olsun sanada 🙏