Prenseslerimmm_
Bende o aylarda yemek yapamıyordum , evi toplayamiyordum ama şimdi daha iyi birşeyler yapabiliyorum..
Günlük robot çalıştırıyorum, gün aşırı banyo tuvaleti hallediyorum , birde büyük bir kova kullan at bezim var onunla gün aşırı evin tozunu alıyorum..
Büyük silme süpürme de cumartesi yada Pazar eşim evdeyken yapıyorum ☺️