Kizlar 10 gundur adet olmuyorum bir hafta gecince test yaptim tek cizgi. Hamilelik için hic bir belirti yok. İlk cocugumda adetime 1 hafta varken goguslerde hassasiyet bas agrisi vardi.simdo iki gunluk yine ayni migrenim tuttu ama ruzgardan diye dusunuyorum.acilde kan testi icin beklemek istemiyorum cunku rahat 1 1 bucuk saat bekliyorsunuz.ikincide belirtisi olmayan varmi